piątek, 14 lutego 2014

Cześć. Jestem Ala i ...

Cześć. Jestem Ala i ...
... cieszę się ostatnimi chwilami mojego nastoletniego życia. 
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... i dość często nie analizuje swoich decyzji dokładnie.
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... mam fioła na punkcie moich włosów, paznokci i sportu.
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... koty to moja wielka miłość.
 
Cześć. Jestem Ala i...
... chcę aby poznać kogoś szalonego :)
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... lubię być zajęta.
 
Cześć. Jestem Ala i...
... nie mogę spać gdy jest pełnia księżyca.
 
Cześć. Jestem Ala i ...
...mam najlepszych znajomych pod słońcem.
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... od dziecka planuje wielkie podróże.
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... mam swoje wady i zalety.
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... przejawiam skłonności do zakupoholizmu i czekoladoholizmu ;)
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... na drugie imię powinnam mieć Ambicja, a na trzecie Słomiany zapał.
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... mam nadzieję że osiągnę wszystko co sobie zaplanuję. 
 
Cześć. Jestem Ala i ...
... nie zauważyłam że posiadam jakikolwiek nadzwyczajny talent :) 
 
Cześć. Jestem Ala i ...
.... ten blog nie ma konkretnej tematyki, będzie o kosmetykach,  trochę o gotowaniu i może o ćwiczeniach :) kto wie co przyjdzie do mojego łebka ;) 
 
 
Wy też powiedzcie coś o sobie ;)
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz