niedziela, 29 czerwca 2014

Dla mnie ...

Hej.
Myślę że nie będę dalej owijać w bawełnę. Mam problem z niskim poczuciem własnej wartości. Wiem, banał -ludzie mówią "Fajna z Ciebie dziewczyna", tylko co z tego że ja sama nie mogę w to uwierzyć. Zawsze znajdzie się osoba która jest w czymś lepsza ode mnie i szczerze nie powinno mnie to w ogóle interesować. Tylko czemu interesuje.
 Czemu się przejmuję tym że inni w moim mniemaniu wyglądają lepiej? Czemu mam opory w nawiązywaniu nowych znajomości ? Czemu zachowuje się dziwnie w obecności osób na których chcę zrobić dobrze wrażenie ? I czemu ciągle uważam że nic mi się nie udaje skoro mam tam jakieś minimalne osiągnięcia ? ( w sumie może dlatego że nie wykraczają ani trochę wyżej ponadto co osiągają inni)
Czy to jest wina otoczenia w którym żyję?
Naprawdę męczy mnie ciągłe siedzenie i zastanawianie się nad tym co robię źle i czemu innym dosłownie "spełniają się moje marzenia" chociaż ja proszę o nie w każdej chwili i bardzo mi na tym zależy.  
Od dłuższego czasu szukam sposobu jak poczuć się lepiej sama ze sobą i jedynym wyjście jakie zauważam to WZIĄŚĆ SIĘ DO ROBOTY, z nie siedzieć i się użalać. Tylko czemu to jest takie trudne?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz